Szabó Latícia Hairstylist
Arculattervezés online kommunikációhoz
Szabó Letícia 2022-ben indította el fodrász praxisát Baján, specialitása a balayage és babylight hajfestés. Kidolgoztuk az online kommunikációs stratégiát – vagyis, hogy milyen jellegű és hangulatú tartalmakat szeretne megosztani. Kialakítottuk az arculatot, amely ön azonos és a stílusához jól passzol. Valamint ezek ismeretében megterveztük a grafikákat, amik eljutnak az érdeklődőkhöz is.
Mindketten az eredeti, ám letisztult arculat hívei vagyunk, így szerettünk volna egy nem mindennapi, még sem hivalkodó logót és ahhoz illő képet létrehozni. Így jött az árnyék fotózás ötlete…
A termékeket olykor enteriőrbe helyeztük el, hiszen elegánsabb megoldás, és látványra is kellemesebb hatást nyújt, mint egy-egy steril termékfotó. Ehhez különböző „mock-up”-okat használtunk.
A termék-ajánló grafikákat különlegesebb, testhez állóbb “csomagolással” láttuk el, hogy kiemelkedjenek az online reklámok körében már szokványos ilyen típusú képek közül.
Az áraknak létrehoztunk egy speciális designt, hiszen az ilyen dokumentumok nem csupán információ átadásra hivattak, hanem a színvonaluk a szolgáltatás minőségét is sugallják (az elkészült árlista grafikából csak egy részlet látható, a tényleges árakat nem szerettem volna megosztani). 🙂